středa 26. listopadu 2014

Bayern Park

Bayern Park, je překvapivě v Německu, v Bavorsku :)
S rodinou jsem tam byla o prázdninách a můžu říci, že jsem nadmíru spokojená, že jsem se tam mohla podívat. S rodinou  jsme to plánovali dlouho, ale až teď, to konečně vyšlo. :) 
Bayern Park je zábavní park pro všechny věkové kategorie. Každý se tu zabaví. Ale nemyslete si, že jsou tu jen atrakce. Např. mě se tam také líbily ohrady se zvířaty, která byla tak ochočená, že jste si je mohly pohladit, nakrmit. 
Krmení zvířat

















Jsou tu také atrakce, pro nadšence adrenalinu.








Freischütz






































Také jsou tu atrakce odpočinkové :) 


























Ale asi nejvíce naší rodinu bavila atrakce Divoká řeka. Sice jsme déle čekali ale stálo to za to. :) 
























Já měla to štěstí, že když jsme v Bayern parku byli, zrovna tam byl sjezd fanoušků Star Wars. Takže jsem měla možnost se vyfotografovat :) 
Star Wars<3

























Moje recenze je taková, že bych tento výlet do Německa každému doporučila. Co se týče jídla, jsou v tom parku jak různé stánky, tak i taková menší restaurace.
Co se týče hygieny, naprosto luxusní :) Je vidět, že nejsme v Česku..
Rozhodně se tam někdy vydejte! :) 
Ahooj :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat